
Mi üzemeltetjük a piacvezető fájlküldőt. Közel 200 ezer látogató havonta, különleges hirdetési felületek és a legnagyobb hazai videóhirdetés.
Kísérletezünk, fejlesztünk, tartalmat építünk, és megosztjuk a tudást. Mi üzemeltetjük a piacvezető fájlküldő oldalt, továbbá több mint tíz szakmai wikis tudástárat. Konferenciákat és képzéseket szervezünk, évente kiadjuk a digitális szakma tényeinek könyvét, és megrendezzük az e-kereskedelem ünnepét. Lépj be a laboratóriumunkba, és ismerd meg a neo saját márkáit!
Mi üzemeltetjük a piacvezető fájlküldőt. Közel 200 ezer látogató havonta, különleges hirdetési felületek és a legnagyobb hazai videóhirdetés.
E-mail marketing szolgáltatásunk: reklámlevél készítés, -kiküldés és minőségi adatbázis, hogy márkaüzeneted célba érjen.
Fájlmegosztás azonnal, akár 1 Gb méretig, chat funkcióval.
Az Internetes vásárlás napján több mint 500 webshop kínál évről-évre csak egy napig élő speciális kedvezményt.
Mi üzemeltetjük a média- és marketing tudástárat, ahol közel 2500 szakmai szócikk között böngészhetsz.
Kampányradar a gyors navigációhoz. Kövesd digitális kampányod eredményeit a Szonár® látványos műszerfalán, és legyél mindig naprakész!
Ingyenesen letölthető white papert tettünk elérhetővé az adatbázis-marketingről és az adatbázisépítésről.
"Nincs idő arra, hogy egy összetett fejlesztést vagy fifikás social kampányt alaposan végigrágjon a tisztelt zsűri" - állítja Soós Gergely,
Scheimer Verával, a megcsalt feleséggel több ezren beszélgettek, leveleztek a Facebookon, az iWiW-en és a Twitteren.
Bár meglehetősen költséghatékony, mégsem túl sokak által használt megoldás az Affiliate.
A tapasztalat fontos szempont az online ügynökségek kiválasztásánál.
Bob Garfield a médiaipar összeomlásáról vizionált. Igaza van. A hagyományos reklámpiac szemszögéből nézve mindenképpen.
Az újmédia fejlődéséhez és nagykorúvá válásához néha furcsának tűnő tényezők járulnak hozzá.
A neo és a Mediainfo.hu közös esettanulmánya.
Gyógyszercégek online kommunikációjának 2006. évi áttekintése a Marketingpirula márciusi számában jelent meg.
A pártok többsége erőteljesen használta az internetet a választási kampány során, ám nem mindig arra, amire az a leginkább való.
Egyre több hazai cég kezeli stratégiai területként az online kommunikációban nagy szerephez jutó márkasite-okat.
Az internetes marketinggel kapcsolatban többször felmerül a kritika, hogy a web kusza, átláthatatlan, nem jól mérhető.
Minden szektornak megvan a maga „internetkommunikációs úttörője”.
Az internetes marketing legnagyobb ígérete a rendkívüli célzás lehetősége volt. Mi valósult meg ebből, és milyen lehetőségeket rejt még ez a terület?